Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147 СИЛНО дърпане на дясно...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 147 СИЛНО дърпане на дясно...

    Здравейте колеги! От както съм купил Алфата дърпа много сериозно на дясно и постоянно трябва да се държи волана.. А при ускорение направо е опасно. Когато я купихме колата разбрахме че е имала удар от дясната страна.. След това сменяхме тампони и вече забравих още какво по окачването... Стенд беше направен и след това проблема пак същия! Особено след днес като сложих гуми 225/45/ R17...

    Всякакви насоки биха ми били много полезни за да реша този проблем ...

    От къде предлагате да започна?

    Поздрави, Иван.
    VOLVO S60 D5 2.4 210HP
    Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
    Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

  • #2
    Първо иди на друг стенд, За да дърпа толкова сериозно, има нещо криво в гоеметрията.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      И аз мисля да направя още един стенд...Но при положение,че правиха нищо да не са видели много странно ... Но наистина е сериозно дърпането и е нетърпимо вече...
      VOLVO S60 D5 2.4 210HP
      Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
      Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

      Comment


      • #4
        Още един, ама на друго място, един вид второ мнение. Може там, където си бил, машината да не е добра. Или пък задкормилното устройство
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Забравих да уточня нещо много важно - За да се държи права линия с колата, волана трябва да е леко завъртян на обратната посока - ляво и да се държи така... А когато волана е изправен (като за направо) колата върви на дясно...
          VOLVO S60 D5 2.4 210HP
          Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
          Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

          Comment


          • #6
            Което още повече затвърждава мнението ми, че е наложителен повторен реглаж НА ДРУГО МЯСТО. И задължително направи реглаж също и на задния мост. Ако продължава да има проблем и пак не могат да я изправят, ще се мисли вече за дозери и т.н.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Благодаря много за бързите и точни отговори! Ще проверя къде да направя стенд и да видим дали ще има нужда от реглаж (според ме няма как да няма) ... И наистина сте прав за задния мост! Колата не е особено стабилна при неравности и се усеща и леко носене като отзад... Но най-големия проблем е дърпането, при ускорение колата направо бяга надясно... Най-притеснителното нещо за мен е да не са заварили нещо на криво или нещо от сорта.... когато търгашите са я оправяли..

              Поздрави!
              VOLVO S60 D5 2.4 210HP
              Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
              Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

              Comment


              • #8
                Обърни внимание и на втулките на долния носач. Те са с алуминиев корпус, когато гумата се скапе или вследствие на разлагане омеква и при натоварване тампона поддава и променя геометрията на носача, оттам следва сериозно дърпане. Пробвай също да хванеш гумата с колене и ръце отвътре и я разклати, ако поддава значи имаш нещо разбито. Можеш да направиш същото с една щанга и канал, но този вариант който описах е по-лесен на първо време. Не е задължително да чука нещо за да е сдало багажа.

                пс Няма смисъл от реглаж ако имаш разбито, първо я диагностицират и ти казват дали всичко и е ОК, чак тогава реглажа, като уговаряш че при проблем ще предявиш рекламация, изискваш касова бележка (или друг документ) задължително, макар че сериозните сервизи си издават приемо/предавателен документ за извършваната дейност.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Колега, ако колата упорито тегли на дясно и както казваш е имала удар отпред в дясно, би следвало да провериш геометрията на купето.Удара може да е бил чисто козметичен и не би се отразил на геометрията.Ако е страничен или челен може да имаш набит или изметнат рог.Мерят се диагоналите на шасито отдолу на колата, но не мога да ти кажа в кои точки.Обикновенно са фабрични отвори или белези или сам си ги избираш.Можеш да премериш и между центровото разстояние между предно ляво и задно ляво, и съответно предно дясно и задно дясно.Двата диагонала или двете разстояние трябва да са еднакви.Доколкото си спомням допустимата разлика при всички споменати измервания е не по-голяма от +/- 2-3 мм, но може и да греша.Също може да помолиш някой приятел да си смените колите.Ти караш неговата зад твоята и гледаш дали твоята върви направо или задницата е изместена малко встрани.Провери си налягането в гумите дали е еднакво и дали спирачният апарат от дясно не задържа.Най-лесно ако след известен пробег дясната джанта е по топла от лявата чувствително.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #10
                    Имах подобен проблем и нещата се оправиха с реглаж на задния мост.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999

                    Comment

                    Working...
                    X